طرح اقساطی

بهترین دندانپزشک نجف آباد کیست؟ لیست دندانپزشکان خوب نجف آباد

یک دندانپزشک خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

مهارت ها و توانایی ها: انجام حرکت های ظریف و دقیق در حین درمان یکی از مهمترین توانایی هایی است که یک دندانپزشک خوب باید داشته باشد. همچنین به دلیل سختی و استحکام بالای دندان ها، یک دندانپزشک خوب باید دارای دستان سالم و قوی بوده تا بتواند به خوبی از پس کشیدن انواع دندان های بزرگ و آسیایی که دارای دو یا چند ریشه هستند برآید.

تجربه: تمامی دندانپزشک ها دروس دانشگاهی را گذرانده و از لحاظ تئوری به تمامی موارد مسلط هستند. چیزی که باعث تمایز این دندانپزشکان می شود تجربه کاری است. هرچه تجربه یک دندانپزشک بیشتر باشد، بهتر می تواند از پس موقعیت های مختلف درمانی برآید.

سرعت عمل: سرعت بالای درمان در دندانپزشکی از دیگر مهارت هایی است که یک دندانپزشک خوب را از بقیه متمایز می کند. این مورد در رضایت مندی بیماران از پروسه درمان نیز بسیار موثر است زیرا آنها دوست دارند هرچه زودتر بهبود یابند و شرایط سخت درمان از جمله باز نگه داشتن دهان یا تحمل درد را پشت سر بگذارند.

ارتباط با بیمار: اینکه بیمار در حین پروسه ی درمان با دندانپزشک خود همکاری داشته باشد بسیار مهم بوده و حتی در کیفیت و سرعت انجام کار نیز تاثیر گذار است. پس یک دندانپزشک ماهر باید بتواند به خوبی با بیمار وارد مکالمه شده، اعتماد او را جلب کرده و او را از تنش ها و استرس های روحی و روانی بر کنار نگه دارد. چنین امری باعث همکاری بهتر بیمار و درنتیجه درمان با کیفیت تر هم می شود.

تجهیزات مدرن و امکانات به روز: استفاده از به روزترین تجهیزات در دندانپزشکی موجب افزایش کیفیت و سرعت بخشی در ارائه خدمات می شود. این مورد یک تاثیر دو سویه دارد یعنی هم رضایت مندی بیمار بیشتر بوده و هم خود دندانپزشکان با دردسر کمتری خدمات خود را ارائه می دهند.

دانش و اطلاعات به روز دندانپزشک: از آنجا که علم دندانپزشکی نیز مانند سایر علوم در حال پیشرفت بوده و هر روزه مقالات و دانش جدیدی در این زمینه منتشر می شود، بهتر است که دندانپزشکان ارتباط خود را با مراکز علمی و دانشگاهی حفظ کرده و همواره با مطالعه مطالب به روز، از بهترین تکنیک های روز جهان در پروسه درمان خود بهره بگیرند.

رعایت بهداشت: عمل به نکات بهداشتی وظیفه تمامی دندانپزشکان و دستیاران آنها بوده و جزء حقوق بیماران است. مراکز دندانپزشکی باید با استفاده از وسایل یکبار مصرف تا حد امکان و استریل کردن دستگاه ها و دیگر تجهیزاتشان، میزان عفونت های دهان و دندان را به حداقل برسانند و موجبات سلامت کامل بیماران را فراهم کنند.

خلاقیت و ابتکار: به کار بردن خلاقیت در درمان بیماران نه تنها باعث رضایتمندی بیشتر بیماران میشود بلکه کیفیت کار را نیز بالاتر می برد. خلاقیت در استفاده از ابزار و روش درمان میتواند به افزایش کیفیت کار منجر شود.

آموزش و راهنمایی بیمار: دندانپزشکان با برقراری ارتباط مستقیم و صحبت رو در رو با بیماران می توانند بیمار را از استرس و شک و تردیدها دور نگه دارند؛ برای آنها ارزش قائل شده و با راهنمایی کردن آنها، کیفیت درمان و سرعت بهبودی را افزایش دهند.

نظارت بر وضعیت بیمار در حین درمان: دندانپزشک چه زمانی که بیمار زیر دستان اوست و چه پس از آن باید راهنمایی ها و دستورات لازم برای سلامت بیشتر بیمار را به آنها بدهد. داشتن مکالمه و پیگیری وضعیت بیمار بسیار کمک کننده است.

صلاحیت علمی: داشتن مدرک تحصیلی معتبر نشان دهنده آن است که به احتمال زیاد آن دندانپزشک از تجربیات اساتید برتر بهره برده و از تجربیات آنها استفاده خواهد کرد.

چطور یک دندانپزشک خوب و ماهر در نجف آباد پیدا کنم؟

با پرس و جو از نزدیکان و آشنایان و بازخورد گرفتن از آنها می توانید از تجربیاتشان استفاده کنید. شما همچنین میتوانید با جستجو در اینترنت از نظرات ثبت شده دیگران استفاده کنید. رضایتمندی بالاتر کاربران می تواند گواه بر بالا بودن کیفیت کار آن دندانپزشک باشد.

معرفی کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد

کلینیک دندانپزشکی مهرگان نجف آباد دارای تجهیزات و امکانات مناسب برای ارائه خدمات دندانپزشکی آن هم به صورت شبانه روزی می باشد. جالب است بدانید که این کلینیک اولین و تنها کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در غرب استان اصفهان بوده بنابراین در هر ساعتی از شبانه روز به بیماران خود خدمات ندانپزشکی را ارائه می نماید.

پیشگیری بهر از درمان است! کلینیک مهرگان در امر آموزش نیز وارد شده و با همکاری با آموزش و پرورش نجف آباد به افزایش دانش و مهارت های دانش آموزان پرداخته است. جلوگیری از پوسیدگی دندان ها در کودکان امری است که با آموزش صحیح و اصولی و حتی با بازی های کودکانه امکان پذیر است.

از مزیت های دیگر کلینیک دندانپزشکی نجف آباد، ارائه خدمات بیمه ای می باشد. این کلینیک با کلیه بیمه ها و سازمان های بیمه گر قرارداد داشته و بیماران تحت پوشش بیمه های مختلف می توانند از مزیت های بیمه خود در این درمانگاه استفاده کنند.

طرح دندانپزشکی اقساطی در نجف آباد

متأسفانه با افزایش نرخ ارز هزینه‌های خدمات دندانپزشکی افزایش زیادی یافته و پوشش بیمه‌ای این خدمات هم کم و ناکافی است. از سوی دیگر اگر بیمار به خاطر هزینه‌های بالا، درمان دندان را به تأخیر بیندازد، بیماری پیشرفت کرده و هزینه‌های درمان بیشتر می‌شود. به همین خاطر کلینیک مهرگان طرح دندانپزشکی اقساطی راه‌اندازی کرده که با این طرح همشهریان و مرجعان محترم می‌توانند از خدمات پرداخت قسطی بهره‌مند شوند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه دندانپزشکی اقساطی نجف آباد مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *